.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رسانه ها نقاد عملکرد مدیران باشند

یک استاد جامعه شناسی با تاکید بر عدم لابی گری خبرنگار در پنهان و آشکارا، اظهار داشت: رسانه ها باید نقاد عملکرد مدیران باشد.

صادق علی رنجبر شامگاه جمعه در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان ساری در تالار پذیرایی پدیده کمال شمال افزود: خبرنگاری یک رسالت بوده، شعل نیست و خبرنگار متعهد حق معامله ندارد چون خبرنگاری حق الناس است.

وی اظهار داشت: خبرنگار نباید مورد معامله پنهانی و تعامل پشت پرده از سوی جریان یا فردی قرار گیرد چون این اقدام وی توهین به افکار عمومی بوده که آن خبرنگار نمایندگی آن را برعهده دارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا با اشاره به اینکه یکی از رسالتهای خبرنگاران ایجاد ظرفیت در مخاطبان جامعه است، تصریح کرد: رسانه ها باید با فرهنگ سازی در بین مدیران ظرفیت سازی کنند.

رنجبر با بیان اینکه رسانه ها باید رفتار مدیران را نقد کنند نه اینکه شخصیت آنان را زیرسئوال ببرند، یادآور شد: رسانه و خبرنگاری که انتقاد او نسبت به مدیر یا دستگاهی مغرضانه نباشد باید با او همکاری کرد چرا که وی در مسیر تعالی و توسعه گام برداشته است.

وی با اعلام اینکه خبرنگاران دارای رسالت و وظیفه اجتماعی خاصی هستند، افزود: خبرنگار نباید با تقسیم بندی و ممتاز گذاری خبری، حیات خلوتی را برای سواستفاده و کم کاری برخی مدیران قائل شود.

این استاد جامعه شناسی دانشگاههای مازندران با تاکید بر تقویت بنیه مالی خبرنگاران، اظهار داشت: در صورتی که فعالان این حرفه تزریق مالی نشوند اقدام به خبرفروشی کرده و از مسیر حق و عدالت خارج می شوند.

رنجبر با بیان اینکه مدیران باید نحوه ارتباط صحیح با رسانه ها را به خوبی بیاموزند، افزود: خبرنگار بهترین رفیقی بوده که فضای ارتباطی هر انسانی را با افکار عمومی تسریع، تضمین، تسریع و توسعه می بخشد.

به گزارش مهر، در پایان این مراسم از خبرنگاران فعال حوزه شهرستان ساری قدردانی شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.